Lördags kväll!

En god lördags kväll till alla.
Själv skall jag fira min lördag med att bada bastu och dricka cola. Efter det skall jag bara ligga i sängen och se på tv. Det skall bli en härligt lugn lördag. Bara ligga på sängen, se på film och ha en massa bra låtar att spela på bakgrunden. En sak som jag också skall göra är att tala med älsklingen i telefonen.
Jag hoppas så att de får på måndagen allt ordnat så älsklingen skulle få sitt körkort i början på november så han kunde utföra sin inlärning i arbetet här nära mej och bo hos oss. Jag var helt förvånad när mamma sa att det passar henne att min älskling kommer till oss så länge han har inlärning i arbetet. Och det vill säga en period som är sex veckor lång. Plus att han skulle vara jullovet hos mej.
Jag får bara lov att hålla upp tummarna för älsklingen. För om han kan komma hit på praktik så skulle han hämta mej från skolan och kanske föra mej till skolan.

Kanske skriver senare. :)
Lovar inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0