Lördag!

Jag skulle så sova i morse, men när klockan var kvart över sex så var jag helt pigg och tänkte stiga upp. Som tur steg jag inte upp utan låg kvar i min säng. Och då somnade jag om igen och vaknade pånytt lite över nie. Då tyckte jag att jag kunde ligga vaken i sängen och bara se på tv. Det kom ju en massa ritade på tv i morse.
När jag sedan steg upp så kokade mamma morgon kaffe åt mej och min bror. :) Hon hade kommit hem precis när jag steg upp. Och så vaknade min älskling och smsade till mej. Oj om tiden skulle gå lite fortare nu. :) Så jag snart skulle ha praktik och att min älskling skulle ha körkort så skulle han komma till mej. För han skall söka praktik plats här nära mej. Och bo hos oss.
Idag skall jag besöka pappa och farmor. :) Min bror skall köra för han har ju fått körkortet så det är inte jag som kör nå längre. Men det stör inte mej. Han måste ju också få öva att köra, lika som jag gjorde för snart två år. Men jag körde ju 20 000 km på ett halvt år. :P

Men jag skriver nog mera ikväll och så kommer det kanske upp nå bilder också. :)
Ha de så bra.

Kommentarer
Postat av: veronica

du gjorde rätt i att ligga kvar i sängen, inte ska man gå upp så tidigt på en lördag;)



Svar:hehe det är mina riktiga naglar, så är van;)

men förstår vad du menar, har man inte långa i vanligt fall så måste man vara försiktig;)

2009-09-12 @ 11:53:42
URL: http://veronicajensen.blogg.se/
Postat av: veronica

svar: ok, men det finns ju medel att köpa för sånt! har du provat?

2009-09-12 @ 12:46:47
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0