Läser!

Jag har läst i en bok nu senaste veckan. Jag hittade den i min bokhylla och tänkte att jag kan börja läsa den och denna gång få färdigt läst den också. Men varje gång jag hinner läsa ett kapitel så blir jag helt trött. Är det normalt att man blir trött efter första kapitlet?
Jag tyckter boken är bra och den heter "systrar i jeans". Jag ahr fått den för nått år sen till julklapp av en vän som har läst boken och tycker den är läsbar. Så jag tog med boken till internatet och läser den alltid innan jag går och sov. Så man somnar lätt efter att man ahr läst lite i boken.
Denna bok har lite på 300 sidor och jag har snart läst halva boken. Så nu kommer jag nog att läsa den till slut.
Jag började också en bok hemma som jag bara läser hemma och då betyder det helger och lov. Men nu just kommer jag inte ihåg vad boken heter.
Jag kan skriva om den i helgen. Imorgon är det ju redan fredag. Denna vecka har nog gått fort tycker jag. För man har haft så massor att gör så man har inte tänkt på dagarna alls.

Jag skriver kanske efter att ha varit i duschen ikväll.
Ha de så bra.

Kommentarer
Postat av: veronica

svar: hehe tack så mycket!

allt bra annars då? hur är det att plugga till frisör?

2009-09-17 @ 18:15:05
URL: http://veronicajensen.blogg.se/
Postat av: veronica

svar: ok, har funderat ett tag på om man skulle skola om sig, men har inte riktigt tagit steget dit;)

jodå det är bara bra! full fart;-)

2009-09-17 @ 21:10:20
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0