Inte som jag tänkt!

Denna kväll blev inte ändå som jag hade tänkte. Jag tänkte att det skulle bli en lugn hemma kväll vid datorn då jag äntligen hade internet, men det blev ju inte så.
När vi kom hem så tänkte jag att jag fick sitta hemma, men mamma ville att vi skulle åka och se på en bil som vi kanske skulle köpa. Min bror fick ju körkortet idag. Så han skulle behöva en bil också. Okej, när vi kom till bilhandeln här nära oss så såg vi på en bil. Så ringde mamma bilhandlaren och frågade om han kunde komma på plats, men han svarade bara att det inte går att ta nån bil i min brors namn. Eftersom han bara är en studerande.
Mamma var lite besviken så hon bestämde att vi åker till vår store bror och talar med honom. När vi kom på store brors gård så var inte han hemma så vi satt där i en och en halv timme. Lite före åtta kom min bror hem så kunde mamma tala med honom.

Skriver mera imorgon. Nu skall jag ringa min älskling sedan skall jag och sova för jag skall upp klockan 6 imorgon.
Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0