Inlägg!

Jag skulle skriva inlägg igår kväll, mken jag kom så sent hem att jag hann i duschen och sedan skulle jag redan lägga mej. Jag var hos en kompis hela kvällen, så jag tänkte inte på nå inlägg just då. När jag kom hem så orkade jag inte skriva nå mer.
Det var roligt att sitta hos kompisen kväll, inte ha bråttom nånstans. Kunde sitta där och tala med henne i all lugn och ro. Hennes barn var så gulliga. Bamse (Sam som han heter påriktigt) var lite blyg till en början, men sedan när han riktigt blev ivrig så talade han helt massor. Det är ju helt förståeligt att man är blyg till en början då man bara är 3år gammal och träffar en helt ny person. Elin för den delen var mycket ivrigare att tala och hon berättade från början en hel del. Hon är ju 5år så hon hade mera mod än Bamse.
Så jag hade en helt trevligt lördagskväll med dem.
Och så besökte jag ju farmor och pappa igår.

Skriver mer om denna dag senare. :)
Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0