Hemma!

Idag har jag nu varit hemma sjuk med min yngsta lille bror. Han och jag har feber och hemsk hosta. Jag har typ sovit bort hela dagen eftersom mamma tvingade mej tillbaka i sängen när jag steg upp för att pissa åtta tiden imorse.

Nu när jag har samlat lite krafter efter att ha vaknat och läst lite bok under täcket så tänkte jag stiga upp och dricka nånting och skriva lite in på bloggen.

Boken jag läser hemma heter så som "sommarsystrar". Den har lite under 400 sidor och jag tyckerr att den är helt intressant bok att läsa så jag ahr nu läst typ 100 sidor på en och en halv vecka. Jag är riktigt stolt över mej själv att jag börjat läsa lite svenska böcker fast jag har läs- och skrivsvårigheter.

Men jag skriver mer senare ifall jag inte somnar i soffan och sover resten av dagen där. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0