Hemma igen!

Nu har jag då kommit hem igen. Skönt att vara hemma man kan bara slappa och ta de lugnt nu hela helgen. Jag skall bara vara hemma och plocka krafter inför nästa vecka som är skolvecka igen. Och jag skall åka till skolan för jag har kommit ifrån min hemska förkylning n.

Det var på sitt sätt stressig kväll igår när så många skulle ha håret klippt på så kort tid att jag höll på få stress. För inte vill man ju stå och klippa natten igenom heller.

Idag morse vaknade jag halv åtta för då vaknade barnen. Sov ju över hos Line så man kunde vänta sig att de ville se på de ritade som kom i tv. Där satt vi och såg på ritade ända tills jag ville ha kaffe. Så jag lämnade barnen och se på tv när jag kokade morgon kaffe. När kaffet hade kokat klart steg Line upp. Vi gick på tobak på samma som vi drack vårt kaffe. Hon var så glad att hon en morgon fick sova att det fanns någon i lägenheten som kunde se efter barnen. Hon fick ju missfall för en vecka sedan så hon är ganska söder för det. Jag hjälpte gärna till med barnen. De är ju bara så urgulliga.

Skriver nog mer ikväll, men nu orkar jag inte. Sorry.
P.s. Har inte sovit mycket inatt. När jag och Line talade ett och annat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0