Helg!

Nu är det helg igen. :) Shönt att få vara hemma nu igen och bara vila ut. Jag är fortfarande inte på min egna data. Jag är vid min brors mini lapp-topp. Det är så enkelt att vara här när den är färdigt på och så har den internet kalart. Så behöver jag inte koppla fast nånting när allt är klart på denhär.
Varit i skolan fyra timmar idag. Just innan elva så hade jag fått en kund i kundboken som vi kallar det där de skriver alla beställningar. Så jag hann inte och äta idag i skolan. Läraren menade nog att jag skulle springa och äta innan vi slutade, men jag sa att jag kan äta hemma att jag städar hellre färdigt och åker hem än att jag springer och äter. Att jag nu inte behövde bli på över tid idag också.

Okej, skriver nog senare.
Ha de bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0