Fundersam!

Nu undrar jag en grej som jag redan länge har funderat på, men jag kommer inte fram till nått slutresultat eller är det bara att man måste komma på det själv. Det jag har funderat på är att varför människor är otrogna? Eller varför talas det så mycket om otrohet?
Det finns massor om dessa ämnen på olika internet sidor fast man egentligen inte söker med det. Det kommer fram på olika sidor där det gäller community, det kommer fram i olika diskussions forum och dylik.
Jag tror faktiskt det är helt från person till person hur man uppfattar dessa. Okej, det är ju skit äckligt kan man fatta att om man är otrogen mot sin kumpan.
Om ni vill kan ni svara vad ni tycker är ert svar på denna fråga.
Ni kan vara anonyma eller sen ha er blogg adress där så jag vet vem som tycker hur.
Tack alla gulliga läsare.

Kommentarer
Postat av: veronica

svar: jag jobbar som frukost och lunchvärdinna på en herrgård i västmanland, så jag har alltid tidiga mornar, men man vänjer sig;) ja då vet man det den historien med;) ätit nå godis på den senaste tiden då??hehe

2009-09-02 @ 17:07:35
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0