Fredag!

Hej bloggen!
Shöönt! Nu är det äntligen helg. Man får ligga hemma och vila i sin egna säng. Behöver inte vara på intenatet igen för en gångs skull. Får vara hemma med familjen och bara vara. Behöver inte stressa för någonting.
Skolan får vara ända till måndag morgon. Då som vi börjar med fyra timmar modersmål, men man överlever nog det fast det låter helt hemskt.
Jag är vid min brors mini lapp-topp så om det kan finnas en massa skriv fel. Jag brukar inte vara så ofta vid hans dator så det känns så ovant att skriva med så små knappar som den här har. :)
Jag skall skriva senare för nu skall jag hitta på nånting att göra här hemma. Det finns nog en massa som man kan göra så att man inte har det allt för tråkigt.
Som sagt, skriver senare.
Ha de så bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0