Fredag!

Äntligen är det fredag och helg igen. Det var ju nyligen också helg, eller så känns det i alla fall. Denna vecka har faktiskt gått fort. Man har just inte tänkt på denna vecka. Den har gått med egen tyngd framåt.
Jag har just inte tänkt på nå dåligt. Allt i denna veckar har varit riktigt bra. Förutom det att min kompis som jag trodde var min kompis sade nånting till min älskling och då fick jag och älsklingen ta en lugn diskussion som gällde vårt förhållande. Men det är personliga saker så jag tänker inte sskriva ut det här.
Så nu hoppas jag att min kompis inte blandar in mitt förhållande i striden vi har för det har inget med saken att göra. Det är ändå mitt privat liv. Hon kan skriva hur mycke hon vill om sitt egna liv och låta mitt förhållande vara min sak.
Jag kan också tacka min vän för det att jag och älsklingen fick tala med  varandra som hon sade till honom. Vårt förhållande lyser starkare än tidigare och vi är faktiskt lyckligare nu när vi talat öppet för hur månte gången vet jag inte. Men vi har inte oklarheter i mellan oss så vi kan leva lyckliga.
Men en sak hoppas jag om kompisen läser detta att hon på riktigt låter mitt liv och privat saker vara min sak. Hon har ju ett eget förhållande att sköta och eget liv.
Så ordspråket: SOPA DIN EGEN TRAPPA INNAN DU SOPAR EN ANNANS TRAPPA!!

Skriver mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0