Förkyld!

Jag är lite förkyld och tror att jag får stegring under natten. Jag har en känning på att det kunde stiga till feber nu när jag inte har haft feber på en bra stund. Och när det har varit så många sjuka under veckan så jag undrar inte fast jag skulle bli sjuk nu.
Jag har också varit på kaffe med en kompis till neste i Lovisa. Det var trevligt att se henne när man inte har sett henne på en bra stund. Hon har jobbat så mycket att hon just inga har nå ledigt alls. Nästa vecka har hon ledigt så kanske vi hittar på nånting tillsammans. Men det är som inte säkert ännu. :)
En kompis som jag skulle hitta på nånting med idag hade nå möte sent ute till kvällen så jag sade att vi fick ta det en annan kväll. Och hon förstod det. Eftersom jag inte ville vara ute så länge eftersom jag inte ville bli sjuk och vill vila nu.

Hörs mera imorgon. Skall dricka och äta nå så jag kan gå och lägga mej.
Ha ni andra en bra kvälll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0