Färgade mitt hår!

Vi hade provet första lektionen idag. Det gick väl helt fint ändå fast jag trodde att det skulle gå helt under bänken, men det gjorde det inte. Jag svarade på allt som frågades i provet. Är helt stolt över mej själv. :)

Halv tie skulle Borgå Bladet komma och intervjua de som ville bli intervjuade. Det var två stycken i klassen som blev intervjuade och fotograferade i salongen.

När jag inte hade nånting att göra så färjade jag mitt hår. Jag färgade håren i nacken mörkare och så lagade vi slingor på huvudet. :) Det blev snyggt och jag får tacka en vän. För jag ville inte mera att mitt hår skulle vara en och samma färg.

Skriver kanske senare. Är hemma nu så jag vet inte om jag orkar skriva senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0