Färdig med städandet!

Oh, äntligen var jag färdig med mitt städande. Jag fick idé att jag tömmer alla mina lådor och skåpet till skrivbordet så får jag rum med nya saker där.

Nu har jag tyvärr inte batteri i min kamera så jag måste försöka hålla rummet städigt att jag kan visa resultatet som jag ådstadkommit idag. Det var faktiskt på tiden att städa rummet. Jag är stålt över mej själv att jag fick det städat.

Nu böt jag lakan också för att inte behöva sova i samma lakan som jag sovit i då jag var sjuk. För smittan kan finnas kvar i lakanen. Och det vill jag inte, för nu vill jag vara frisk. :)

Skriver kanske efter bastun. Skall ju bada bastu ikväll när det är en lördags kväll. Kanske man har krafter efter det att skriva lite igen.
Ha de så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0