Blev inget inlägg igår kväll!

Jag skulle nog skriva inlägg igår kväll, men det blev inte som jag hade planerat. Eftersom jag satte och filade mina lösnaglar hela kvällen och så ringde telefonen ovanligt mycke också.
Så jag tänkte ta det idag istället. Nu vet ni redan att hela kvällen gick till att fila mina naglar, men blev ju avbruten lite imellan åt eftersom telefonen ringde. Först ringde älsklingen, sedan mamma och till slut min bror. Så det var fullt uppe med telefonen.
Jag var och hjälpte Milla att laga piercing i läppen för hon klarade inte det ensam. Så hade hon för stort smycke som hon skulle ha där igenom så vi fick börja söka ett mindre smycke. Till slut hittade vi ett örhänge med ett litet lås som vi fick att hållas där.
Idag för den delen har hon köpt ett nytt smycke som gick där helt prima.

Skriver senare om internet inte bryter. Har haft lite problem med internatets internet här nu senaste timmen.
Ha de så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0