Ännu en timme modersmål!

Jasså, snart är de fyra modersmåls timmarna undanstökat för denna vecka. De har faktiskt gått fort, när man tänker att man tyckte man nyligen kommit till skolan och nu har halva dagen gått. Man har varit på lunch och ätit nå äcklig soppa. Okej, det var inte den bästa maten, men man kunde nu ändå äta det så man blev mätt.
Idag skall jag in till stan med en kompis och se om det finns nånting man kan shoppa. Fast jag tror inte jag köper nå mycket idag. Måste spara pengar så jag kan köpa nå till älsklingen. Han skall få en oförglömlig jul hos mej. :)

Skriver mer ikväll då jag är tillbaka på internatet.
Ha de så bra så länge. :)

Kommentarer
Postat av: veronica

svar: ne inte vad jag vet, men de hade några kända gäster! kul:)

2009-09-07 @ 16:47:57
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0