Alla är vi olika!

Här sitter jag hemma, skulle borde packa till internatet igen. Det är ju söndag så man skall åka till internatet för i morgon är det en skoldag igen. Det skall bli helt roligt att åka till internatet och få vara där med sina kompisar.

Jag har en fråga. Om man påriktigt älskar den man är ihop med så värför är vissa otrogna?

Jag har hört på flera kompisar här på senaste tiden. När de har talat om hur de älskar den de är ihop med, men ändå under diskussionen kommer det ändå fram att de nån gång varit otrogna mot sin kumpan. Skall sådana tänka på att inte ha förhållande, om man en gång inte kan hålla sig för den ena utan måste gå runt med andra. Tänker de inte på hur den andra känner sig.
Eller så om man hela tiden skall tala om sitt ex. Det förstår jag inte heller. Om man är lycklig med den man är nu så varför skall man hela tiden gå och tala mera om exet än om den nuvarande.
Jag har frågat vissa kompisar varför de talar så mycke om sina ex, men de kan aldrig ge ett vettigt svar heller. Så man undrar ju om de sen också vill ha exet tillbaka.
Själv kan jag nämna nått smått, men det blir där. Jag står inte varje månad och talar om det. Man kan ju nämna om det har funnits nå bra, men inte dagligen.
Come on.. Ni vet nog själv också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0