9 månader!

Oj vad tiden har gått fort. Det känns precis som vi nyligen blivit ihop med älsklingen, men nu har det redan gått 9 månader från den dagen då vi blev ihop. Så vi har nog varit ihop nu en bra tid. Och vårt förhållande blir bara starkare och starkare för varje dag som går!

Jag kommer ihåg den dagen älsklingen frågade om vi var ihop och då kunde jag inte svara annat än "ja", för jag var ju så otroligt kär i honom redan då. Nu har mina känslor bara blivit större och större för varje dag som går. Det här förhållandet känns så rätt. Jag ångrar ingenting gällande detta förhållande. Det avr det bästa jag nånsin gjort. :)

Första gången vi träffades var ju vändagen 2008. Jag hade sagt till honom att han inte behöver skaffa nå speciellt till det att vi träffas för första gången, men älsklingen hörde ju inte på mej. Så han hade köpt en ros. Det var så underbart.

På vår halv års dag fick jag ju 6 stycken röda rosor. Awwww!! Han är bara så underbar. Jag älskar honom mer än nått annat på denna planet. Han har gjort mej till en bättre person och han har fått mej att se allt med positivare blick. Han gör mej bara så lycklig.

9 månader ihop utan större bråk är ju riktigt fint. Man skall ju komma ihåg att vi har ett förhållande på avstånd, men det går nog bättre än det att man hela tiden sitter fast i varandra. Han har ju körkortet i slutet av nästa månad så då kommer han ju till mej. Så han kan sköta sin praktik här. :)
Och så får vi fira vår 1års dag tillsammans.

Skriver senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0