03092009

Idag har jag haft min blogg i tre månader! Det låter som en mycket kort tid, men ändå har jag redan en hel massa inlägg här. Jag skulle bara ha bloggen som syssälsättning då jag inte har annat att göra, men nu tycks jag sitta och blogga dagligen. Så det måste nog vara nånting att jag inte harnåntin att göra eller sen har jag blivit beroende av bloggandet. Det är så skojigt att sitta och skriva blogg. Ifall man inte håller dagbok så kan man ju skriva in här vad som har hänt under dagen och om några år kan man sitta och läsa igenom sina inlägg eller bara se på bilderna. :)
Okej, nu har jag bloggat som sagt tre månader och det är ju hälften till ett halv år. :) Rätt så skojit att man redan har läsare, fast man inte ännu riktigt blivit van med bloggen. Kan typ inget, men huvudsaken är ju att man skriver och sätter in bilder. Så det finns liv på bloggen. :)

Jo, nu skall jag gå lägga mej i soffan och se på tv. :)
Skriver mera bara det är nånting jag vill berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0