01092009

En vanlig tisdag. Eller så trodde jag, men den var nog annorlunda än en vanlig skoldag. Ens bästa vän talar inte med en själv. Tittar bara sådär konstigt och sedan kan man inte svara då man frågar. Då en svarar så får man ett svar som inte kanske stämmer. Kanske man skall tänka att om man säger ett så skall man inte betee sig som helt annorlunda. Tack till andra vänner, behövde jag inte ändå vara ensam. När man har vänner så är man inte för sig själv. Jag är glad för dom andra vännerna.
Juu, nu behöver man inte komma fram till mej och säga nånting. För jag vet som inte om jag har gjort nånting, men man kan väl i alla fall va ärlig för *****.
Jag trodde du var ärlig mot mej och att vi kunde tala öppet, men om det inte passar dej så inte då.

Skriver kanske mer idaa.. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Hitta de här inlägge :/ nååh, tur att vi ha tala de här att du vet va de handla om :) ♥

2010-10-02 @ 12:37:58
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0