Tråkigt!

Vi är bara 5 stycken som bor på internatet och en av oss har åkt hem idag. Så nu är det bara 4 stycken på internatet. Jag är väl den ända som är vaken, alla andra bara sover. Om jag skulle sova på dagen skulle inte jag kunna sova på natten liksom dom andra här.
Det är vått och kallt ute så man vill inte gå ut heller idag. Man kan ju typ bara sitta vid datorn eller se på tv. Men det kommer inget på tv som man skulle kunna se på. Så det var inget att gör. Jag sitter vid datorn och nördar nu hela kvällen. Eftersom älsklingen också är i bilskolan så jag kan inte tala i telefon med honom heller.
Älsklingen kommer att vara hemma typ halv sju (finsk tid) så det är ännu en timme till det att han är hemma. Och så skall han äta så får se om vi hinner tala med varandra idag. Nu hinner vi säkert men hur länge är en annan fråga igen. Han ringer då han är hemma. Han har inte mer mycket teori timmar kvar i bilskolan och körlektionerna är snart klara också. Så min älskling får göra teoriprovet och sedan köra upp, men det finns ju halkbanan man måste till så det har han i slutet av denna månad. Min älskling kommer till mej typ direkt han får körkortet och praktik plats, men vi har många olika alternativ där han kan söka praktik plats. :)

Skriver senare igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0