Internat kväll!

Denna kväll har varit en vanlig internat kväll. Har inte gjort nånting annat än talat med älsklingen i telefonen och sett på tv. För det är så det går till på vårt internat. Man ligger bara i soffan och slappar.
Har övat bilskol teori med älsklingen via telefonen. Det går faktiskt bra för min älskling med teorin. Han kan alla trafikmärken bara han kommer ihåg att ha tålamod och koncentrerar sig på det. Jag är stolt över min älskling att han har skött sin bilskola så fint som han har gjort. :)
Snart är det sov dags för både mej och min älskling. Innan jag går och lägger mej skall jag önska älsklingen gonatt och borsta mina tänder. Så är jag klar att gå sov.

Skriver imorgon ifall jag har lust.
Gonatt alla. Sov gott. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0