Igår!

Igår var jag och klippte min store brors flickväns hår på kvällen. Jag åkte dit lite över fem, men jag var och köpte saft eftersom det tog slut när min lille bror blandade saft. Så jag åkte från butiken till min store bror och så klippte jag hans flickväns hår direkt jag kom till dem. ´
Hon blev så nöjd med sitt hår när jag klippte en cm från hennes toppar och sedan klippte jag det i våningar. Hon sa att hon skulle betala en liten peng för det att jag klippte hennes hår. Men jag blev faktiskt överraskad när hon kom med en 20€ sedel. För jag kunde inte ta emot så mycke heller. Så hon satte den i min hand och sa att jag skulle behålla den. :) Så tackade jag bara och satt och såg på tv med dem till åtta.
Sedan skulle jag redan börja åka hem för att det inte skulle bli så sent. Eftersom min bror skulle åka på jobb på morgonen. Så man måste ju tänka på andra också som bor i samma hus.

Skriver senare idag. För nu har jag skrivit igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0