15102009

Hej alla!

Dagen
började fint. Jag vaknade i tid till att starta hemifrån omkring sju. Före jag startade drack jag en kopp kaffe. Som mamma hade kokat när hon steg upp till mitt sällskap. :) Hon brukar alltid stiga upp då vi skall upp. Det har hon gjort sedan jag och min bror började skolan. Och hon kan inte sluta med det nu. Så man har henne alltid att koka kaffe då man själv gör sig i ordning till skolan. :)
Kom till internatet tjugo före åtta imorse. Det var kyligt ute, men inte ändå så att man skulle ha frysit i hjäl. Så efter det var jag en stund på internatet. Innan jag skulle gå till skolan. Till skolan kom jag ändå i tid. Jag fick en kompis att tvätta mitt hår. Efter det gjorde jag typ ingenting.
Så hade jag två timmar psykologi. Där talade vi om att olika människor har olika självsäkerheter och självkännedom. Det var ju ändå intressant.
Nu på dagen har jag inte gjort nästan nånting annat än varit till butiken och sedan i duschen. Nu talar jag med älsklingen. Och avslutar min text om dagen...

Skriver kanske senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0