Var till farmor!

På morgonen fårgade jag av älsklineg om vi skulle åka och hälsa på farmor idag. Så var vi av den åsikten att vi skulle göra det. Och så frågade vi ännu min bror som också hade samma åsikt. Så vi bestämde att vi skulle äta först och sedan ringa farmor. :)
Jag ringde till farmor lite över ett och frågade om hon då var hemma att vi skulle komma på besök idag. Och farmor svarade att hon var hemma och att vi skulle skynda för när våra kusiner var där. Nora den yngre kusinen är min guddrotter. Så idag fick jag se henne och leka med henne. Hon bara skrattade åt mej fast jag inte gjorde nånting. Kanske jag lite svängde på huvudet och kittlade henne så skrattade hon. Hon är så söt.
Nästa gång jag ser min faster blir så hon meddelar att hon vill ha håret klippt. För vi diskuterade det idag att jag skall klippa hennes hår. Hon ahde då också hört att jag hade klippt farfars hår. :)

Skriver igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0