Tråkigt!

Tråkig söndag när man inte har nånting att göra.Och om man har nånting att göra så orkar man inte. Ute skulle det nog finnas att göra, men det är så hinmelens kallt idag. Bara minus grader så man vill inte vara ute där. Man vill som inte vara ute så länge man redan har flunssa och så skulle man bara göra sig sjuk.
Jag vill inte bli sjuk nu när jag skall till öronpolikliniken på tisdagen, så jag missar gymnastiken. Eftersom jag inte har varit mycket borta från detta ämne så är det inte så farligt. Men de måste ju förstå att det är hemska köer till öronpolikliniken så de kan ju inte vara så stränga. Jag hade fått brev hem tidigare att jag kanske måste vänta till januari 2010 innan jag får tid till polikliniken. Men nu hade det kommit en avbokninhg så jag fick den tiden när jag var först på listan.

Skriver senare för nu skall jag och äta. Mamma har lagat mat. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0