Teoretiskt och praktiskt prov!

Igår på morgonen hade vi teoriprov inom make-up. Vi skulle kunna en hel del om ansiktet och om make-up. Jag tänkte på måndagen när jag läste att det kommer att gå dåligt hela tillfället med provet. Men när jag fick provet framför mej så märkte jag att det var en stor nytta att jag hade läst. Jag svarade på allt, men jag vet inte om det nu var rätt sen. Så jag skrev det jag viste och sedan svarade lite eget. :) Så hoppas det gick bra.
Sedan hade vi kundbetjäning resten av dagen till klockan 13. Jag hade ingen kund så jag kunde göra det praktiska provet samma dag. Så jag var på rast 10.00 och efter rasten började jag göra praktiska make-up provet på en klasskompis. Man skulle börja med att rengöra ansiktet med alla produkter som rengöringsmjölken, ansiktsvattnet, peeling och ansiktscréme. Sedan skulle man ännu göra en make-up som passade modellens hy och kläder. Kompisen var nöjd med make-up som jag lagade till henne.
Så jag är riktigt nöjd över hur mina prov går nuför tiden. Har tålamod att läsa till prov och sedan med det att jag försöker det bästa. Men allt kan man inte bara va bra på. :)

Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0