Skoldagen!

Dagen började med teori att vi diskuterade och läste en massa om hur man rengör ansiktet. Detta var inom make-up. Det är helt kul att prata om make-up. Man lär sig en massa nya saker hela tiden. Som nog är en mycket bra sak. Jag gillar detta yrke med alla små saker med. :)
Sedan skulle vi vara nere i salongen innan lunch. Vi skulle göra rengörings grejen på varandra i klassen. En klasskompis gjorde det åt mej. Men vi missade lite och hamnade börja om pånytt. :) Det var ju inte så farligt ändå. Så fick vi det fixat och sedan fick vi redan gå och äta. Efter lunch hade vi ännu timmar i salongen, men jag åkte från skolan för att besöka läkaren. Så jag vet inte vad de andra gjorde i salongen.
Jag hann som tur tillbaka till skolan. Jag kom så passligt att jag hann till internatet för att byta om och sedan till gymnastiken. Jag vill absolut inte missa gymnastiken. Det är typ ett av de bästa ämnen i denna period. :) Vi fick sluta halv tre. :)

Skriver igen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0