Skoldag!

Kundbetjäning igen hela dagen. Det var tre kunder till salongen idag. Det skulle som få vara lite mer kunder, men det kan man ju inte bestämma. Utan kunderna kommer ju den dagen de har passligt. Så jag hade ingen kund idag. Det var på ett sätt bra och på ett annat sätt dåligt. Bra på det sättet att man inte behövde stressa med någon kund, men dåligt så att man inte hade någonting att göra.
Jag började laga på en frisyr som jag hittade i en bok. Var de förklarar i små delar hur man skall göra den. Men ändå så förstod jag inte hur jag skulle göra den för den där texten där var på engelska och jag är inte så bra på engelska. Aldrig varit det heller. Så man måste bara försöka förstå den texten för att kunna göra frisyren. Jag blev på hälft med den för läraren sa att vi får sluta 14.15 idag. Hon kände sig febrig och orkade inte vara där när hon lika bra kunde skicka iväg oss. Så hon fick åka hem och vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0