Shoppa!

Mamma skulle till butiken idag. Så jag tänkte att jag kunde åka med till stan för att shoppa lite. Mamma skulle handla mat och så skulle hon köpa en ny digibox till mej. Min strömpropp brann från rummet så det hade på något sätt förstört min gamla digibox. Vi köpte en ny och så var jag och såg på telefoner ifall jag skulle köpa en ny telefon till julen.
Jag var också till Seppälä för att se på kläder. Så jag shoppa lite inför jul till älsklingen. Nu kommer jag att ha lite fler julklappar, men vi skall åka med älsklingen och shoppa bara han kommer hit om två veckor. :) Jag väntar bara att dagarna går att älsklingen kommer hit. Saknar honom så massor.
Älsklingen kommer till mej om två veckor. Och det skall bli så skönt att få vara med honom och så kan vi ju åka och shoppa lite julklappar tillsammans. Han skall komma med sin bil så vi kan bra åka med hans bil dit vi behöver. :)

Skriver senare igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0