Promenera!

Nu har jag promenerat till bybutiken och tillbaka till internatet. Det var lite kyligt men skönt var det. Man blev som på nått sätt uppiggad också. Jag äger en bil men nu när min bror har fått körkort så har han haft den hela tiden. Så jag gillar istället att prmenera än att köra bil hela tiden. Det blir omkring 4-5 kilometer då man går till bybutiken och sedan tillbaka till internatet.
Det tog ungefär en timme igen att promenera i lugn takt. Annars har jag inte gjort någonting intressant idag. Har ju varit ledig så jag sov till typ tie och efter det har jag nu bara sett på tv. Har varit så slö att jah inte har orkat göra någonting. Jag hade inte internet då jag tänkte skriva inlägg här idag. Internet är avstängt på dagarna för att inte internat eleverna skall sitta på internatet och spela istället för skolan.
Min älskling fick körkortet idag. Jag är så stolt över honom. Nu har han klarat både teori och uppkörandet på första försöket. Han fick bilen besiktad och praktik plats så nu har vi allt under kontroll. Nu är det bara för mej att vänta en vecka så är han här och myser med mej. Och annars också får jag vara med honom. :)

Nu i duschen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0