Ögon inflammation!

Nu när man snart skall ut på inlärning i arbetet så lyckas jag plocka ögon hinne inflammation till mej. Var till läkare idag och hon skrev ut nå salva som jag skall använda i 5 dagar. Så nu skall jag använda det idag och imorgon med 3 timmars mellanrum. Från morgon till kväll.
Men som tur så har jag en dag att spela med. Efetrsom mamma inte låter mej åka till skolan så har jag att öva med salvan. Skall sätta en cent av salvan i båda ögonen. Att det inte smittar från den ena till den andra. Tårkanals inflammationen kan man inte göra någonting till man måste bara följa med om det blir värre. Så det var inte trevligt att få det nu.
Inlärning i arbetet perioden börjar på torsadgen och jag hoppas faktiskt att mitt öga är bättre tills dess. Annars böejar min period mycket dåligt. Men det blir nog bra bara jag kommer ihåg salvan. Jag har ju älsklingen här och sköta om mej. ;)

Skriver igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0