Ledig dag!

Nu när man har praktik så har man söndag och måndag ledigt. Så det gäller att jag idag har haft ledigt. Det har nog varit skönt att vara hemma. Men lite långtråkigt nog för det. Älsklingen åkte iväg halv åtta på praktik och förde på samma min lille bror till skolan. :)
Jag har nu bara varit hemma och städat + diskat så mamma inte behöver göra det eftersom hon hade morgon tur och nu skall hon igen halv fem på jobb. Hon jobbar igen två turar i dagen för det finns så många sjuklediga på hennes jobb. Så jag vill nu hjälpa till här hemma då jag har ledigt. :)
Nu skall jag ut och jobba. Så går tiden fortare och äslklingen kommer hem halv fyra idag. Ifall han inte kommer snart. Det är permission på gång där han praktiserar men det inverkar inte mycket på hans praktik för han får ändå uppgifter och fulla timmar. Så han är nog en duktik verkstadsmekaniker. :)

Skriver senare igen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0