Läkaren!

Idag har jag varit till läkaren. Jag var till läkaren med min täpphet. Jag är hela tiden flunssig och hostar. Så jag vill ha hjälp med min täpphet. Nu skall Borgå sjukhus skicka mina papper till Helsingfors sjukhus (meijlans). För att se hur de kan fixa min näsa. Jag kan ju inte ha brosket där och störa mej hela livet heller. Så jag måste ju kunna andas som alla andra.
Min näsborr har varit täppt sen jag var i lågstadiet. Jag vet inte hur det har hänt att jag blivit täppt, men det är störande när jag inte har någon motståndskraft alls. Jag tar emot alla bakterier så jag kan inte leva såhär hela livet. Jag vill inte vara flunssig och sjuk hela tiden. :)

Skriver mer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0