Klippte mammas hår!

Jag hann typ just svara i telefonen när älsklingen ringde och då ropade mamma till mej att jag skulle klippa hennes hår nu ikväll. För hon tyckte hennes toppar var så torra och dåliga. Så jag sa till älsklingen att han får ringa senare när han har fixat lite på bilen.
Nu har jag då klippt mammas hår. Hon har ännu också kvar krullor av permanenten jag gjorde åt henne i början av sommaren. Jag bara skrattade när hon berättade att det var de samma krulorna ännu. :) Det har hållit bra i mammas hår. Mammas hår blev fint när man klippte det i väningar. Eftersom hon tidigare också har haft våningar så klippte jag lika som jag har klippt tidigare.
Det blev typ 3cm kortare än vad det var när jag började klippa. Men huvudsaken var ju att mamma skulle vara nöjd och att hon inte börjar sklippa det själv. Hon är lite sådan som klipper det själv också. :) Sedan gick jag och mamma för att röka. Mamma hon bara talade och talade. Det har ju hänt massor på en vecka. Och så frågade hon när min älskling skulle komma till oss. :)

Skriver imorgon igen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0