Kläder!

Idag när jag var till farmor så fick jagigen två kassar med kläder. Det är farmors grannes barnbarn som skickar klädkassar till mej. Det kom igen sådana där kläder som de har använt typ 2 eller 3 gånger. Så de är ju nästan helt nya. Och jätte fina.
De är i samma storlek med mej så det kommer en massa bra kläder därifrån alltid. Nu har jag fått igen kläder så det ända jag måste köpa är underkläder. För det skickar dom inte vidare som ingen annan heller.
I kassen fanns jeans, skjortor av olika slag och tröjor med huva. Sådana tröjor som jag typ älskar så fick jag helt massor av. Jag skickar kläderna vidare när dom är för små till mej. Och så ser jag ju till att dom är hela också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0