Internatet!

Hur kan det vara såhär tråkigt en kväll på internatet. Det är några som ser på en film, men jag har sett den. De ser på 8-mile filmen. Den som typ alla redan har sett. Och om jag nu skulle gå och se på den med dem så skulle jag redan ha missat halva filmen. Så jag vill inte bara se halva filmen.
Älsklingen övar inför teori provet som han skall skriva imorgon. Han skall skriva teorin till körkortet. Jag håller så tummarna för älsklingen att han klarar det. Så har jag honom hos mej om 2½ vecka. Det skall bli så skönt att få åka ut på "inlärning i arbetet" när man varje morgon får vakna breve den man älskar. Och veta att man får krypa på kvällarna under täcket med honom också.
Jag skall hitta på nånting att göra så jag inte har allt för tråkigt heller. Kanske det finns nånting att göra fast man nu är på internatet.

Skriver senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0