Hemma!

Idag är jag hemma bara för att mamma inte lät mej åka till skolan. Men det var nog bättre att jag stannade hemma. Jag har ju inte ögonen friska och så har jag ju den där konstiga salvan som gör att man ser en stund suddigt. Det är inte så kul att man måste använda det med 3 timmars mellanrum ännu idag. Imorgon skall jag minska men att jag måste ändå använda det. :(
Älsklingen flyger hem idag för han har uppboard imorgon. Men det är inte så farligt ändå. Han kommer ju tillbaka imorgon kväll. Så jag skall skjutsa honom till flygfältet ikväll och hämta honom därifrån imrogon kväll. :)Och jag tycker att han skall fixa sin armé plikt nu och inte lämna det. Så han får undan armén nu så snabbt som möjligt. Som blir tydligen att han åker in till armé nästa sommar.

Nu skall jag ta och vila. Skriver igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0