Härligt!

Imorgon onsdagen den 11.11-09 har vi självstudier hemifrån. Så vi skall göra nå franska flätor på ett dockhuvud som man fick låna från salongen. Jag har gjort redan fem stycken franska flätor som är morgondagens uppgift. Så jag kan helt lugnt somva länge i morgon.
Fick höra idag att vår matematik läraren som vi hade på ettan tycket jag var så bra i matematik så jag skall delta landomfattande matematik prov på torsdagen. :) Får nu se hur det går. Har som inte haft matematik sen ettan. Att jag kommer nog inte ihåg allt heller. :P

Ledigt Ledigt Ledigt Ledigt Ledigt!!

Kommentarer
Postat av: Milla

oi va skönt med ledit (:

2009-11-10 @ 20:18:14
URL: http://bubblig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0