Härlig helg!

Den bästa helgen sen sommaren. Har fått vara med min älskling igen och det är bara det bästa man kan få göra. Att få vara med den man älskar så massor. Och bara tre dagar skola och sedan får jag vara hemma kvällarna med älsklingen. För då har jag praktik till slutet av januari. :) Så jag får kryp under täcket med älsklingen på kvällen och på morgonen då jag vaknar så ser jag älsklingen.
Helgen har gått så att vi har varit hemma och lördags kvällen badade vi bastu. Tog en cider båda två. Senare på kvällen såg vi på film "17 AGAIN"! Den var rätt konstig, men bra ändå. Sedan var det bara att lägga sig efter filmen.
Idag har vi också varit hemma, men vi var nog och handla med mamma till nya Lidl i Lovisa. Första gången jag var till denna butik. Nu på kvällen var vi och hälsa på min storebror och hans flickvän. När de inte kom till oss så tog vi en sväng till dem. Satt där och talade med dem.
Nu skall jag se på tv med älsklingen.

Skriver igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0