Fredag!

Dagen började med gymnastik som vanligt. Idag var gymnastiken mycket rolig. Man behövde inte hålla på med cirkelträning som andra dagar eller så att vara på gymmet. Men nej, idag spelade jag korgboll med pojkarna. Först var det jag och en kompis som blev och kasta bollen i korgen, men sen kom ena läraren fram till oss och sa att vi skulle vara med i korgboll. Så vi blev på olika lag.
Psykologen var nog lite underlig. Vi skulle direkt börja skriva nån uppgift om någon person om dess beteende, goda och dåliga sidor m.m. Först förstod jag inte uppgiften så läraren fick förklara den till mej. Och när jag förstod den så skrev jag utan att ha nå problem alls. Det gick så enkelt ändå.

Skriver senare om det att vi var på svenska dagens partaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0