Ensam arbete!

Vi skall göra ett ensam arebet i psykologi. Det fanns en hel del rubriker och ämnen som man kunde skriva om. De färslagen var om man inte själv kom på nånting att skriva om. Jag skrev mitt arbete nu på morgonen för att inte lämna det till sista stund. Mitt arbete blev typ 8 sidor, men då räkande jag med första pärmsidan också.
Jag kommer ju att vara borta från skolan onsdagen och torsdagen. Så jag tyckte att jag gör mitt arbete nu så kan jag koncentrera mej på bilskolans andra skede och psykologi provet som vi har på fredagen. Och mitt arbete kan jag lämna upp direkt jag hittar vår lärare men jag vet inte hur hon är på plats. För hon skall åka ut till högstadier och berätta om vårt yrkesinstitut.
Det blev även ändringar i planerna för älsklingen också. Han kommer till oss redan på tisdagen. Så jag tyckte det är bra. Så får jag vara med honom längre. :)

Nu skall jag gå dricka kaffe.
Skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0