11 månader!

På lördagen hade jag och älsklingen varit ihop 11 månader.<3 Känns nog som om vi varit ihop mycket längre än det. Först tänkte vi att vi skulle åka ut och äta tillsammans, men eftersom mamma jobbade kväll så hade vi typ en lugn hemma kväll tillsammans.
På fredagen badade vi bastu och smakade på någon ny cider. Den var faktiskt god, inte för söt eller sur utan passlig. :) Det var älsklingen och jag som bestämde att vi skulle smaka på det. Och det var ett bra beslut. Så såg vi på film och lade oss. När jag skulle ändå stiga upp till praktiken på lördagsmorgonen.
Lördagsmorgonen gick mycket trögt på praktiken fast jag nog lärde mej en hel del teoretiskt på samma som jag följde med vad handledaren gjorde. :) På eftermiddagen var älsklingen och hämtade mej från praktiken. Jag var så nöjd att han var där i tid att jag bara fick åka hem efter en dag igen. :) Så skulle vi äta när mamma hade lagat mat. På kvällen såg vi på en film och mysade tillsammans.
Snart har jag och älsklingen varit ihop ett år. Oj, vad tiden gar gått och vi har varit ihop oberoende små bråk och andras åsikter. :) Jag är så glad att jag fick veta att en person som min älskling existerar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0