Övertala mamma.

Nu gäller det att jag måste övertala mamma så jag får åka till Vasa. Jag vill inte vara ensam hemma hela sommaren utan min älskling. Om mamma bara kan va snäll och låta mig åka till min älskling. Mamma blir färdig med sitt skolande på lördagen så knappast får jag åka då. Det jag vill är att vara med min älskling. Han stackarn hamnar ligga hemma två veckor och bara ta det lugnt. Om jag bara fick vara där med honom. Så skulle min sommar se nå bättre ut. Kanske mamma har lärt sig att hon inte kan hålla hemma mig hela tiden. Jag behöver nå egen tid också. Inte kan jag ju sitta hemma hela mitt liv heller. Måste nog få ha mitt liv för mig själv. Utan att mamma hela tiden kommenderar. Jag är ju myndig redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0