Migrän :/

Finns det någon annan som har migrän? Den som har migrän förstår hur migrän beteer sig. Min migrän har bara blivit värre. :/ Jag får den i varje fall en gång i månaden, men den kan förekomma fler gånger om dagen. Min migrän börjar med att min hand domnar, sedan domnar mitt ansikte och tungan. Jag brukar också se dåligt då ja får migrän.
Migrän får jag då jag stressar eller är närvös för någonting. Det är nog inte det shönaste man vet att man får migrän. Alla har nog olika symptom till migrän men dessa har jag.

Ni kan ju skriva om hurdana migrän symptom ni har om ni lider av migrän..
Kram.

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

När ja har migrän så e ja ba känsli för ljuse, så de e int alls lika paha som din :/



Svar: Joo :D ja kom ihåg Beck igår :D men man hängd int helt me när man missa förra veckan :S

2009-06-04 @ 10:08:35
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Japp :D

2009-06-04 @ 15:19:10
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0