Mamma har inte kommit hem. :(

Mamma har inte ännu kommit hem så jag har inte kunnat fråga henne ännu om jag får åka till Vasa. Bara hon kommer hem så ska jag fråga eller så blir det till i morgon. Jag skulle så gärna vilja veta det i god tid. Måste åka efter halsbandet senast på lördagen så jag har det fixat och klart. Nu är det bara att vänta med tålamod på att mamma kommer hem. Kanske hon blir sur när jag frågar det av henne, men jag vill bara veta. Bara jag inte behövde va ensam hela sommaren heller. Vill ju vara med älsklingen också. När vi nu inte ses så ofta endå. :( Fast det viste vi när vi började med förhållande på avstånd.

Hoppas mamma är snäll och låter mig åka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0