Lite om mig :)

Nu har jag funderat lite vad jag skall skriva om mig själv här. Nå om jag då börjar. Jag är en flicka på 19år. Bor på landet med mamma och mina två småbröder. Jag har en hund och två katter, men de andra familjemedlemmarna har också egna katter. Så har vi 7 riktigt små kattungar. Jag har pojkvän som är ett år yngre.:) Vårt förhållande går fint fast vi har ålderskillnad på ett år. Det som ändå är lite knäpigt är att jag och min älskling bor på avstånd så de vill lite ställa till med problem. Liksom min mamma också orkar hålla på bråka med oss.

Vi har varit ihop 5 månader nu! Inget förhållande har gått så här bra för mej som detta fast det är på avstånd.
Ärligt sagt så känns det bättre att ha förhållande på avstånd än att man sku sitta fast i varandra hela tiden! :)
Det som känns bäst i detta är att alltid då vi ska ses och vara tilsammans en eller fler veckor är att man känner som man just skulle ha förälsklat sig i sin älskling! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0