Hmmmm..

Igår sa mamma att det var helt förståeligt att min älsklings mamma vill hålla hem honom eftersom han har varit på opertion. Nu kan inte mamma säga sen heller om jag får åka eller inte. Igår tyckte hon att det skulle va helt okej att jag åker till Vasa, men idag har hon då ändrat åsikt. Idag vet hon inte om jag får åka. Kanske hon inte låter mig åka. Då kommer jag att sitta och pirra åt henne att jag vill vara med älsklingen än att vara ensam hemma.

Min mamma är sådan som ändrar åsikt hemskt snabbt. Och det tycker inte jag om. Enligt mig skulle hon kunna hålla det hon säger en gång. Än att hon börjar med att ändra sig hela tiden. Man blir ju inte klok på detta sätt. Okej, min mamma har alltid varit såndär så jag är ju van, men det är ju inte rätt heller.

Nu sitter jag och funderar hur jag skall få henne att ge lov. Ett sätt är att jag börjar packa mina saker. Sen frågar av henne om jag får åka eftersom jag skulle ha allt klart. :)

Kommentarer
Postat av: Storasystrar

Hello =) Nu har vi en länktävling i vår blogg, hoppas att du vill vara med! Läs mer i det här inlägget; http://storasystrar.blogg.se/2009/june/dags-for-en-tavling.html och fråga gärna om du har några frågor! Kramar<3

2009-06-09 @ 20:19:44
URL: http://storasystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0