Hemma

Idag är det en dag då jag bara tänker ligga hemma och ta det lugnt. Jag har ingenting att göra så kanske jag tar lite bilder på våra kissor. Jag skulle kunna gå ut och köra in lite ved, men på nå sätt är jag bara rastlös och orolig. Min älskling blir opererad idag så jag sitter bara och tänker på hur det går. Hoppas han blir bra så han inte behöver stå ut nå länge med illamående och värk. :s Bara jag kunde vara där då han vaknar. Jag är orolig och har huvudvärk. Jag vill inte åka nånstans för det ända jag tänker på är han operation. Han skulle ringa mig när han har vaknat och åker hem. Som tur får han åka hem idag. Annars vore jag ännu mer orolig.

Krafter till min älskling. Som bara får ta de lugnt nu en månad så såret läks bra.
Älskar honom massor<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0