Har ingen lust. :/

Idag borde jag städa mitt rum klart när de senast blev på hälft. Vädret är inte det bästa då man ska städa. Man kan inte kasta ut mattan och vädras för man vet inte om det mitt i allt börjar regna igen. Det kommer lite i mellan små regn skurar. Jag borde också tömma bykmaskinen men var ska ja hänga upp det så det inte blir vått då det börjar regna. Så ja tänker bara sitta inomhus. Kankse ja lite dammsugar och tättar golvet. Genast det är fint väder kastar jag ut mattan på ställningen.

Men nu ska ja då dammsuga och tvätta golvet. Sedan går jag ner för att se om mamma skulle koka kaffe. :)
Det är gott med en eller två koppar kaffe i dagen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0